FAQ - Som zamestnanec

Stravovacia karta Ticket Restaurant®
Stravné lístky Ticket Restaurant®
Karta Edenred Dovolenka
Edenred Benefity Café

Ako si vytvorím svoj osobný online účet Môj Edenred ku karte Ticket Restaurant®?

Svoj osobný online účet si vytvoríte v zákazníckej zóne Môj Edenred v sekcii Používateľ po kliknutí na "vytvoriť účet". Pri vytváraní zadajte sériové číslo karty (zo zadnej strany vašej karty) a aktivačný kód, ktorý nájdete v spodnej časti sprievodného listu, s ktorým vám bola karta doručená. Ak už máte vytvorený svoj osobný online účet, napríklad ku karte Edenred Dovolenka, nie je nutné ho znova vytvárať aj pre kartu Ticket Restaurant®. Karta Ticket Restaurant® vám bude automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu Môj Edenred.

Čo mám robiť, ak nepoznám svoj aktivačný kód ku karte Ticket Restaurant®?

Obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis na tel. čísle 02/5070 7333.

Ako si pridám novú kartu Ticket Restaurant® do už existujúceho osobného online účtu Môj Edenred?

Pokiaľ vám kartu obnovil rovnaký zamestnávateľ, bude karta automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Je potrebné ju aktivovať vo vašom osobnom online účte. Po prihlásení sa do svojho osobného online účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY“, následne sa treba zrolovať na koniec stránky a kliknúť na „AKTIVOVAŤ KARTU“. Na úspešné dokončenie aktivácie karty Ticket Restaurant® je potrebné zadať vaše osobné číslo zamestnanca. Osobné číslo nájdete napríklad na vašej výplatnej páske, prípadne sa v tejto veci obráťte na svojho zamestnávateľa. Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Ticket Restaurant® nepoužili.

Ako si aktivujem kartu Ticket Restaurant®?

Po vytvorení osobného online účtu v Môj Edenred si aktivujte kartu. Na aktiváciu karty potrebujete svoje osobné číslo zamestnanca. Ak ho nemáte k dispozícii, je potrebné si ho vyžiadať od svojho zamestnávateľa ešte pred aktiváciou karty. Po prihlásení sa do účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY“, zrolujte sa na koniec stránky a následne kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“. Vaša karta bude v tej chvíli aktívna a môžete ju začať hneď používať. Ak už máte vytvorený svoj osobný online účet v Môj Edenred k predchádzajúcej karte alebo k nejakej inej bezkontaktnej karte od Edenred:

Pokiaľ vám kartu zamestnávateľ obnovil alebo vám dal ďalšiu novú kartu od Edenred (napr. kartu Edenred Dovolenka), bude karta automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Je potrebné ju aktivovať vo vašom osobnom online účte Môj Edenred. Po prihlásení sa do účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY“ a následne nato sa zrolujte na koniec stránky a kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“.

Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Ticket Restaurant® nepoužili.

Ako zistím svoje osobné číslo, ktoré potrebujem na aktiváciu karty Ticket Restaurant®?

Svoje osobné číslo zistíte na svojej výplatnej páske alebo u svojho zamestnávateľa.

Čo sa stane, ak si kartu Ticket Restaurant® zabudnem aktivovať?

Neaktivovanú kartu nie je možné používať. Bližšie informácie o tom, ako si aktivovať kartu, nájdete v časti „Ako si aktivujem kartu Ticket Restaurant®“.

Kde zistím svoj zostatok na karte Ticket Restaurant®?

Výšku zostatku si môžete kedykoľvek preveriť v Edenred prostredníctvom mobilnej aplikácie Edenred Benefity alebo na telefónnom čísle 02/52 62 7777 podľa inštrukcií telefónneho automatu. Je potrebné si pripraviť PIN kód ku karte a 16-miestne číslo z prednej strany karty Ticket Restaurant®.

Čo je a na čo slúži mobilná aplikácia Edenred Benefity?

Vďaka mobilnej aplikácii Edenred Benefity máte svoj osobný online účet na dosah ruky. Zistíte v nej disponibilný zostatok na karte, prehľad vašich transakcií, ponuku reštaurácií v okolí, exkluzívne ponuky od partnerov, PIN kód. V prípade straty alebo krádeže karty v aplikácii kartu ihneď zablokujete, čím sa okamžite vyhnete riziku, že by niekto vašu kartu mohol zneužiť. Stiahnite si aplikáciu zdarma na App Store a Google Play.

Ako sa prihlásim do mobilnej aplikácie Edenred Benefity?

Do mobilnej aplikácie Edenred Benefity sa prihlásite pomocou prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Prihlasovacie meno je e-mailová adresa a heslo použijete to, ktoré ste zadali pri registrácii. V prípade ak si heslo nepamätáte, máte možnosť si heslo obnoviť cez voľbu „Zabudli ste heslo?“.

Dostal/a som novú kartu Ticket Restaurant®, môžem ju opäť používať aj v mobilnej aplikácii Edenred Benefity?

Áno, je to možné. Pokiaľ vám kartu obnovil rovnaký zamestnávateľ, bude karta automaticky priradená do mobilnej aplikácie Edenred Benefity. Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred (www.mojedenred.sk) s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Ticket Restaurant® nepoužili. Následne sa prihláste do mobilnej aplikácie Edenred Benefity pomocou nových prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie nového osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred.

Kde zistím svoj PIN kód ku karte Ticket Restaurant®?

Svoj PIN kód si zobrazíte v mobilnej aplikácii Edenred Benefity alebo vo svojom osobnom online účte Môj Edenred.  Na zobrazenie PIN kódu vo svojom osobnom online účte Môj Edenred prejdite do sekcie „Spravovať moje karty“ do časti „Moje karty“ a zobrazte kód kliknutím na „Kód PIN“. Ďalej postupujte podľa pokynov na overenie karty. Zadáte heslo na prihlásenie sa do vášho online účtu a CVC2 kód zo zadnej strany karty. CVC2 kód je trojmiestny kód uvedený na zadnej strane karty. PIN kód sa následne zobrazí po čísliciach viackrát za sebou.

Dostal/a som novú kartu Ticket Restaurant®, mám k nej rovnaký PIN kód ako k tej starej?

K novej karte máte nový PIN kód, ktorý si zobrazíte vo svojom osobnom online účte Môj Edenred.

Kde si môžem zmeniť svoj PIN kód ku karte Ticket Restaurant®?

Ak vlastníte bezkontaktnú kartu, preddefinovaný PIN kód je možné zmeniť zdarma v každom bankomate, ktorý túto službu podporuje. Sú to bankomaty napr. Tatra banky, VÚB, ČSOB, UniCredit Bank... Pokiaľ ste vlastníkom karty s magnetickým pásikom, je potrebné zavolať na číslo infolinky 02/5262 7777 a vybrať voľbu „ZMENA PIN". Na tento úkon potrebujete vedieť číslo svojej karty (číslo uvedené na prednej strane karty) a existujúci PIN kód.

Čo sa stane, ak pri platbe kartou Ticket Restaurant® viackrát za sebou zadám nesprávny PIN kód?

V prípade, ak pri platbe zadáte 3x za sebou nesprávny PIN kód, karta bude dočasne zablokovaná. Po uplynutí 24 hodín sa automaticky odblokuje a bude možné ju opäť používať.

Kde môžem platiť kartou Ticket Restaurant®?

Hneď po aktivácii karty Ticket Restaurant® ju môžete začať používať v našej širokej akceptačnej sieti. Zoznam prevádzok nájdete vo vašom osobnom online účte Môj Edenred, prostredníctvom mobilnej aplikácie Edenred Benefity alebo na našej webovej stránke www.edenred.sk v časti Akceptačné miesta.

Ako zistím, či prevádzka, v ktorej sa chystám platiť kartou Ticket Restaurant®, patrí do siete vašich akceptačných miest?

Každá prevádzka, ktorá patrí do našej akceptačnej siete, má na vstupných dverách nálepku s označením Ticket Restaurant®.

Chcem využívať mobilné platby s Ticket Restaurant®, ako to mám urobiť?

V prípade mobilných platieb cez Apple Pay je potrebné registrovať aktivovanú kartu Ticket Restaurant® v mobilnej aplikácii Apple Wallet. Viac informácií o tom, ako postupovať, nájdete na www.edenred.sk/apple-pay/.

Pri platbách cez Google PayTM je potrebné registrovať aktivovanú kartu Ticket Restaurant® v mobilnej aplikácii Google PayTM. Viac informácií o tom, ako postupovať, nájdete na www.edenred.sk/lp/google-pay/.

Na platby cez SMS je potrebné registrovať už aktivovanú kartu Ticket Restaurant® na mobilné platby na www.mobiplatby.sk/trkarta.

Dostal/a som novú kartu Ticket Restaurant® a chcem ju aj naďalej využívať na platby mobilom cez Apple Pay, Google PayTM alebo cez SMS. Ako to mám urobiť?

V prípade mobilných platieb cez Apple Pay je potrebné pôvodnú kartu Ticket Restaurant® najskôr z aplikácie odinštalovať a následne novú, už aktivovanú kartu nanovo v aplikácii zaregistrovať.

Pri platbách cez Google PayTM je potrebné pôvodnú kartu Ticket Restaurant® najskôr z aplikácie odinštalovať a následne novú, už aktivovanú kartu nanovo v aplikácii zaregistrovať.

Na platby cez SMS je potrebné najskôr na pôvodnej karte Ticket Restaurant® zrušiť možnosť platby cez mobilnásledne zaregistrovať novú, už aktivovanú kartu na platby cez SMS. Zrušenie a registráciu karty nanovo môžete vykonať na www.mobiplatby.sk/trkarta.

Aká je minimálna platba kartou Ticket Restaurant®?

Minimálna hodnota jednej platby prostredníctvom kontaktnej stravovacej karty Ticket Restaurant®  s magnetickým pásikom je vo výške 2,50 €. Minimálna hodnota jednej platby prostredníctvom bezkontaktnej stravovacej karty Ticket Restaurant® s čipom alebo prostredníctvom mobilnej platby cez Apple Pay, Google Pay alebo cez SMS je vo výške 3,83 €.

Aká je maximálna platba kartou Ticket Restaurant®?

Maximálna hodnota platieb prostredníctvom stravovacej karty Ticket Restaurant® alebo prostredníctvom mobilnej platby cez Apple Pay, Google Pay alebo cez SMS je vo výške 90 €/deň. Maximálna hodnota jednej bezkontaktnej platby bez zadania PIN (týka sa len bezkontaktných kariet) je vo výške 20 €. Pri bezkontaktnej platbe nad 20 € je potrebné zadať PIN kód.

Je možné pri platbe kartou Ticket Restaurant® doplatiť aj hotovosťou?

Áno. Rozdiel ceny je možné doplatiť hotovosťou.

Prečo mi neprešla platba kartou Ticket Restaurant®?

Mohlo sa stať, že

  1. Ste si svoju kartu zabudli aktivovať.
  2. Ste zadali nesprávny PIN kód.
  3. Nemáte dostatočný kredit na karte.
  4. Prevádzka, v ktorej ste sa pokúšali platiť kartou, nie je naším akceptačným miestom.
  5. Vaša platba kartou bola v hodnote nižšej ako 2,50 € (platí pre kontaktné karty s magnetickým pásikom) alebo nižšej ako 3,83 € (platí pre bezkontaktné karty a platby cez mobilné aplikácie Apple Pay a Google Pay), alebo vyššej ako 90 €.

Ako postupovať, keď nastane problém pri platbe kartou Ticket Restaurant®?

Platba prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány

V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány (platobná brána je priama platba cez webstránku obchodníka):
1) Kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na informacie-sk@edenred.sk.
2) Do správy uveďte 10-miestne sériové číslo svojej karty uvedené na jej zadnej strane, priložte kópiu pokladničného bloku z obchodu, kde ste platbu uskutočnili, a doklad z POS terminálu, že transakcia bola zamietnutá.
3) Náš pracovník vám overí a potvrdí, či bola platba skutočne zrealizovaná. K zrealizovanej úhrade vám e-mailom platbu potvrdíme a ako doklad pre obchodníka priložíme prehľad transakcií z vašej karty.
4) Následne kontaktujte obchodníka, u ktorého ste platbu zrealizovali, a potvrdenie mu predložte.
5) Obchodník je povinný vykonať úkon na POS termináli (storno platby - vrátenie platby) a zabezpečiť opätovné vrátenie reklamovanej sumy späť na vašu stravovaciu kartu Ticket Restaurant®.
6) Obchodník je povinný vrátiť finančnú čiastku len na stravovaciu kartu Ticket Resturant®, z ktorej bola platba zrealizovaná.

Platba prostredníctvom mobilu cez SMS

V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom mobilu cez SMS platí rovnaký postup ako pre platbu kartou Ticket Restaurant®.

Môže ma obchodník pri platbe kartou Ticket Restaurant® vyzvať, aby som mu predložil doklad totožnosti a podpísal pred ním potvrdenie?

Áno, obchodník vás môže požiadať o predloženie dokladu totožnosti pred prijatím platby prostredníctvom karty Ticket Restaurant®, a to z bezpečnostných dôvodov. Taktiež vás môže vyzvať, aby ste podpísali účtenku na účel porovnania podpisového vzoru na zadnej strane karty. Ak odmietnete predložiť doklad totožnosti, podpísať účtenku alebo podpis na potvrdení nie je zhodný s podpisovým vzorom na vašej karte Ticket Restaurant®, obchodník je oprávnený kartu Ticket Restaurant® zadržať a následne bez zbytočného odkladu odovzdať Ticket Service, s. r. o.

Čo mám robiť, ak kartu Ticket Restaurant® stratím alebo mi ju ukradnú?

Ak stravovaciu kartu Ticket Restaurant® stratíte alebo vám bola odcudzená, alebo si myslíte, že bola použitá bez vášho vedomia, je potrebné ju zablokovať.

Ako môžem zablokovať stravovaciu kartu Ticket Restaurant®?

V prípade, že máte vytvorený svoj osobný online účet Môj Edenred, kartu zablokujete v sekcii „Spravovať moje karty“ v časti „Moje karty“ kliknutím na „Zablokovať kartu“.

V prípade, že nemáte vytvorený svoj osobný online účet, kontaktujte náš zákaznícky servis na telefónnom čísle 02/5070 7333.

Berte, prosím, na vedomie, že táto blokácia karty je konečná a bude vám musieť byť vystavená nová karta Ticket Restaurant®. Preto o zablokovaní karty bezodkladne informujte svojho zamestnávateľa.
V prípade, že ste si zatiaľ nevytvorili internetový účet alebo si nepamätáte číslo svojej karty, požiadajte svojho zamestnávateľa, aby kontaktoval Ticket Service, s. r. o.,  požiadal o  zablokovanie karty a následne o vydanie vašej novej karty Ticket Restaurant®.

Ako dlho je platná moja karta Ticket Restaurant®?

Platnosť vašej karty je uvedená na prednej strane (valid thru) vo formáte mesiac/rok platnosti. Karta je platná do posledného kalendárneho dňa v mesiaci roka uvedeného na karte. Pred uplynutím platnosti karty vám váš zamestnávateľ v spolupráci s Ticket Service, s. r. o., zabezpečí jej automatickú výmenu.

Čo mám urobiť so starou kartou Ticket Restaurant®, keď mi príde nová?

Z hľadiska bezpečnosti je potrebné pôvodnú kartu fyzicky znehodnotiť. Stačí ju rozstrihnúť na dve-tri časti a následne vyhodiť do plastového odpadu.

Dokedy musím minúť peniaze na karte Ticket Restaurant®?

Do konca kalendárneho roka (vždy do 31. 12.), v ktorom vám boli nabité na kartu.

Aká je minimálna hodnota príspevku na stravovanie?

Od 1.  júla 2019 musí byť hodnota príspevku zamestnávateľa na stravovanie minimálne 3,83 € (75 % z 5,10 €)/pracovný deň.

Majú zamestnanci nárok na príspevok na stravovanie počas dovolenky, PN a sviatku?

Cez dovolenku, PN, prekážku v práci v trvaní viac ako 4 hodiny a sviatok dáva zamestnávateľ príspevok na stravovanie len vtedy, ak to má zakotvené v kolektívnej zmluve alebo internej smernici. V opačnom prípade ide o výdavok nad rámec Zákonníka práce, na účely zákona o daniach z príjmov takýto výdavok nemožno u zamestnávateľa považovať za daňový náklad a u zamestnanca predstavuje zdaniteľný príjem.

Kto môže nabíjať moju kartu Ticket Restaurant®?

Požiadavku na nabitie vašej karty Ticket Restaurant® môže zadať len váš zamestnávateľ. Taktiež informácie o stave objednávky na nabitie kreditu je možné poskytnúť výhradne vášmu zamestnávateľovi.

Môžem kartou Ticket Restaurant® vyberať hotovosť z bankomatu, resp. vymeniť jej zostatok za hotovosť?

Kartu Ticket Restaurant® nie je možné použiť na výber hotovosti v bankomate a ani disponibilný zostatok na karte nemožno zameniť za hotovosť.

Aký je rozdiel medzi bezkontaktnou kartou a kartou s magnetickým pásikom Ticket Restaurant®?

Ak máte bezkontaktnú kartu:
Nie je potrebné zadávať PIN kód* do výšky 20 € v rámci jednej bezkontaktnej platby. Na prednej strane karty nájdete 16-miestne číslo karty, čip a znak bezkontaktnej platby. Na zadnej strane karty je logo Mastercard. Bezkontaktná karta umožňuje platiť cez Apple Pay, Google Pay a cez SMS.

Podľa novej legislatívy platnej od 14. 9. 2019 v závislosti od nastavenia systému elektronických platieb na strane obchodníkov sa môže častejšie vyžadovať PIN kód*, a to:

- po každej 5. platbe nižšej ako 20 €*

- ak celkový objem platieb do 20 € bez ohľadu na ich počet presiahne sumu 150 €*.

V prípade, že máte kartu s  magnetickým pásikom:
Pri každej platbe je potrebné potiahnuť magnetický pásik (čierny pásik na zadnej strane karty) cez čítačku terminálu a zadať PIN kód. Na prednej strane je len 19-miestne číslo karty a na zadnej strane karty je logo Maestro.

Prečo má karta v online účte iné sériové číslo, než vidím na karte?

Na karte je z bezpečnostných dôvodov uvedených len prvých 10 číslic, zatiaľ čo v online účte vidíte celé 12-miestne číslo. Preto sa môže javiť, že ide o iné číslo karty.

Čo mám robiť, ak nepoužívam internet a nemám e-mailovú adresu?

Kartu Ticket Restaurant® si môžete aktivovať na telefónnom čísle 02/5262 7777 zadaním voľby 1, následne je potrebné zadať 16-miestne číslo z prednej strany karty a aktivačný kód. Je potrebné počkať na ukončenie hovoru, nakoľko na konci hovoru vám automat zahlási PIN kód ku karte Ticket Restaurant®.

Aká je minimálna hodnota stravného lístka?

Od 1. júla 2019 musí byť hodnota stravovacej poukážky minimálne 3,83 € (75 % z 5,10 €).

Kde môžem platiť stravnými lístkami Ticket Restaurant®?

Stravnými lístkami Ticket Restaurant® je možné platiť v širokej akceptačnej sieti. Zoznam prevádzok nájdete na našej webovej stránke www.edenred.sk.

Ako zistím, či prevádzka, v ktorej sa chystám platiť stravnými lístkami Ticket Restaurant®, patrí do siete vašich akceptačných miest?

Každá prevádzka, ktorá patrí do našej akceptačnej siete, má na vstupných dverách nálepku s označením Ticket Restaurant®.

Je možné pri platbe stravnými lístkami Ticket Restaurant® doplatiť aj hotovosťou?

Áno. Rozdiel ceny je možné doplatiť hotovosťou.

Majú zamestnanci nárok na poukážky počas dovolenky, prekážok v práci v trvaní viac ako 4 hodiny, PN a sviatku?

Za neprítomnosť v práci za obdobie dovolenky, prekážky v práci v trvaní viac ako 4 hodiny, PN a sviatku dáva zamestnávateľ stravovacie poukážky len v tom prípade, ak to má zakotvené v kolektívnej zmluve alebo internej smernici. V opačnom prípade ide o výdavok nad rámec Zákonníka práce, na účely zákona o daniach z príjmov takýto výdavok nemožno u zamestnávateľa považovať za daňový náklad a u zamestnanca predstavuje zdaniteľný príjem.

Čo s lístkami po ukončení ich platnosti?

Stravné lístky sú ceniny s množstvom ochranných prvkov na zvýšenie ich bezpečnosti. Poukážky s platnosťou na daný rok sa vydávajú od 1. 10. predchádzajúceho kalendárneho roka a sú platné do 31. 12. daného kalendárneho roka. Poukážky sú teda platné vždy len 15 mesiacov. Odporúčame vám ich preto míňať priebežne. Nespotrebované poukážky môže vrátiť len váš zamestnávateľ, ktorý vám ich poskytol, a to kedykoľvek počas ich platnosti, najneskôr však do 20. januára nasledujúceho roka po skončení ich platnosti.

Ako si vytvorím svoj osobný online účet Môj Edenred ku karte Edenred Dovolenka?

Svoj osobný online účet si vytvoríte v zákazníckej zóne Môj Edenred v sekcii Používateľ po kliknutí na Vytvoriť účet. Pri vytváraní zadajte sériové číslo karty (zo zadnej strany vašej karty) a aktivačný kód, ktorý nájdete v spodnej časti sprievodného listu, s ktorým vám bola karta doručená.

Ak už máte vytvorený svoj osobný online účet napríklad ku karte Ticket Restaurant®, nie je nutné ho znova vytvárať aj ku karte Edenred Dovolenka. Karta Edenred Dovolenka bude automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu Môj Edenred.

Čo mám robiť, ak nepoznám svoj aktivačný kód ku karte Edenred Dovolenka?

Obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis na tel. čísle 02/5070 7333.

Ako si pridám novú kartu Edenred Dovolenka do už existujúceho osobného online účtu Môj Edenred?

Pokiaľ vám kartu obnovil rovnaký zamestnávateľ, bude karta automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Je potrebné ju aktivovať vo vašom osobnom online účte. Po prihlásení sa do svojho osobného online účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY“, následne sa zrolujte na koniec stránky a kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“. Na úspešné dokončenie aktivácie karty Edenred Dovolenka je potrebné zadať vaše osobné číslo zamestnanca. Osobné číslo nájdete napríklad na vašej výplatnej páske, prípadne sa v tejto veci obráťte na svojho zamestnávateľa.

Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred Dovolenka nepoužili.

Ako si aktivujem kartu Edenred Dovolenka?

Po vytvorení osobného online účtu v Môj Edenred si aktivujte kartu. Na aktiváciu karty potrebujete svoje osobné číslo zamestnanca. Ak ho nemáte k dispozícii, je potrebné si ho vyžiadať od svojho zamestnávateľa ešte pred aktiváciou karty. Po prihlásení sa do účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY“, zrolujte sa na koniec stránky a následne kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“. Vaša karta bude v tej chvíli aktívna a môžete ju začať hneď používať.

Ak už máte vytvorený svoj osobný online účet v Môj Edenred k predchádzajúcej karte alebo k nejakej inej bezkontaktnej karte od Edenred:

Pokiaľ vám kartu zamestnávateľ obnovil alebo vám dal ďalšiu novú kartu od Edenred (napr. kartu Ticket Restaurant®), bude karta automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Je potrebné ju aktivovať vo vašom osobnom online účte Môj Edenred. Po prihlásení sa do účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY“ a následne nato sa zrolujte na koniec stránky a kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“.

Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred Dovolenka nepoužili.

Ako zistím svoje osobné číslo, ktoré potrebujem na aktiváciu karty Edenred Dovolenka?

Svoje osobné číslo zistíte na svojej výplatnej páske alebo u svojho zamestnávateľa.

Čo sa stane, ak si kartu Edenred Dovolenka zabudnem aktivovať?

Neaktivovanú kartu nie je možné používať. Bližšie informácie o tom, ako si aktivovať kartu, nájdete v časti „Ako si aktivujem kartu Edenred Dovolenka“.

Ako zistím, či je moja karta aktivovaná?

Pred prvým použitím sa uistite, či je vaša karta aktivovaná prostredníctvom vášho osobného online účtu Môj Edenred, alebo ak ste si účet nezriadili, informujte sa u svojho zamestnávateľa.

Kde zistím svoj zostatok na karte Edenred Dovolenka?

Výšku zostatku si môžete kedykoľvek preveriť vo vašom osobnom online účte Môj Edenred.

Kde zistím svoj PIN kód ku karte Edenred Dovolenka?

Výšku zostatku si môžete kedykoľvek preveriť vo vašom osobnom online účte Môj Edenred, prostredníctvom mobilnej aplikácie Edenred Benefity alebo na telefónnom čísle 02/52 62 7777 podľa inštrukcií telefónneho automatu. Je potrebné si pripraviť PIN kód ku karte a 16-miestne číslo z prednej strany karty Edenred Dovolenka.

Dostal/a som novú kartu Edenred Dovolenka, mám k nej rovnaký PIN kód ako k tej starej?

K novej karte máte nový PIN kód, ktorý si zobrazíte vo svojom osobnom online účte Môj Edenred.

Kde si môžem zmeniť svoj PIN kód ku karte Edenred Dovolenka?

Preddefinovaný PIN kód je možné zmeniť zdarma v každom bankomate.

Čo sa stane, ak pri platbe kartou Edenred Dovolenka viackrát za sebou zadám nesprávny PIN kód?

V prípade, ak pri platbe zadáte 3x za sebou nesprávny PIN kód, karta bude dočasne zablokovaná. Po uplynutí 24 hodín sa automaticky odblokuje a bude možné ju opäť používať.

Kde môžem platiť kartou Edenred Dovolenka?

Hneď po aktivácii karty Edenred Dovolenka ju môžete začať používať v našej širokej akceptačnej sieti. Zoznam prevádzok nájdete vo vašom osobnom online účte Môj Edenred na našej webovej stránke v časti Akceptačné miesta alebo na www.edenred.sk/prevadzky.

Ako zistím, či prevádzka, v ktorej sa chystám platiť kartou Edenred Dovolenka, patrí do siete vašich akceptačných miest?

Každá prevádzka, ktorá patrí do našej akceptačnej siete, má na vstupných dverách nálepku s označením Edenred Dovolenka.

Zoznam prevádzok nájdete vo vašom osobnom online účte Môj Edenred na našej webovej stránke v časti Akceptačné miesta alebo na www.edenred.sk/prevadzky.

Chcem využívať mobilné platby s Edenred Dovolenka, ako to mám urobiť?

Na platby cez SMS je potrebné registrovať kartu Edenred Dovolenka na mobilné platby na www.mobiplatby.sk/hckarta.

Dostal/a som novú kartu Edenred Dovolenka a chcem ju aj naďalej využívať na platby mobilom cez SMS. Ako to mám urobiť?

Na platby cez SMS je potrebné najskôr na pôvodnej karte Edenred Dovolenka zrušiť možnosť platby cez mobilnásledne zaregistrovať novú kartu na platby cez SMS. Zrušenie a registráciu karty nanovo môžete vykonať na www.mobiplatby.sk/trkarta.

Aká je minimálna platba kartou Edenred Dovolenka?

Minimálna hodnota jednej platby prostredníctvom karty Edenred Dovolenka alebo prostredníctvom mobilnej platby cez SMS je vo výške 0,01 €.

Aká je maximálna platba kartou Edenred Dovolenka?

Maximálna hodnota platieb prostredníctvom karty Edenred Dovolenka alebo prostredníctvom mobilnej platby cez SMS je vo výške 500 €/deň.

Je možné pri platbe kartou Edenred Dovolenka doplatiť aj hotovosťou?

Áno. Rozdiel ceny je možné doplatiť hotovosťou.

Prečo mi neprešla platba kartou Edenred Dovolenka?

Mohlo sa stať, že:

  1. Ste si svoju kartu zabudli aktivovať.
  2. Ste zadali nesprávny PIN kód.
  3. Nemáte dostatočný kredit na karte.
  4. Prevádzka, v ktorej ste sa pokúšali platiť kartou, nie je naším akceptačným miestom.
  5. Vaša platba kartou bola v hodnote vyššej ako 500 €.

Je potrebné odovzdať zamestnávateľovi doklad o pobyte?

Nie, zamestnávateľovi po ukončení rekreácie nemusíte odovzdať vašu faktúru za pobyt. Po ukončení rekreácie ste povinný urobiť vyhlásenie o použití rekreačného poukazu. Predpripravené online vyhlásenie nájdete na www.edenred.sk/prehlasenie.

Ako mám napísať čestné vyhlásenie po ukončení rekreácie?

Vyhlásenie môžete urobiť vyplnením jednoduchého formulára prostredníctvom www.edenred.sk/prehlasenie.

Čo sa stane, ak neodovzdám zamestnávateľovi čestné vyhlásenie po ukončení rekreácie?

Zamestnanec má povinnosť po ukončení rekreácie zaplatenej rekreačným poukazom odovzdať zamestnávateľovi čestné vyhlásenie o použití rekreačného poukazu. Ak tak neurobí, je zamestnávateľ oprávnený strhnúť mu zo mzdy celú hodnotu zálohy, ktorú mu na rekreáciu poskytol.

Ako mám postupovať v prípade, ak musím rekreáciu zrušiť?

V prípade zrušenia rekreácie kontaktujte obchodníka, u ktorého ste mali rekreáciu objednanú. Obchodník platbu stornuje a vráti späť na kartu Edenred Dovolenka, z ktorej bola platba zrealizovaná. Obchodník má však právo zaúčtovať si storno poplatok podľa zmluvy, ktorú ste s ním k pobytu uzavreli. Tento storno poplatok vám následne váš zamestnávateľ v plnej výške odpočíta zo mzdy.

Ako postupovať, keď nastane problém pri platbe kartou Edenred Dovolenka?

Platba prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány

V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány (platobná brána je priama platba cez webstránku obchodníka):

1) Kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na informacie-sk@edenred.sk.
2) Do správy uveďte 10-miestne sériové číslo svojej karty uvedené na jej zadnej strane, priložte kópiu pokladničného bloku z obchodu, kde ste platbu uskutočnili, a doklad z POS terminálu, že bola transakcia zamietnutá.
3) Náš pracovník vám overí a potvrdí, či bola platba skutočne zrealizovaná. K zrealizovanej úhrade vám e-mailom platbu potvrdíme a ako doklad pre obchodníka priložíme prehľad transakcií z vašej karty.
4) Následne kontaktujte obchodníka, u ktorého ste platbu zrealizovali, a potvrdenie mu predložte.
5) Obchodník je povinný vykonať úkon na POS termináli (storno platby - vrátenie platby) a zabezpečiť opätovné vrátenie reklamovanej sumy späť na vašu kartu Edenred Dovolenka.
6) Obchodník je povinný vrátiť finančnú čiastku len na kartu Edenred Dovolenka, z ktorej bola platba zrealizovaná.

Platba prostredníctvom mobilu cez SMS

V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom mobilu cez SMS platí rovnaký postup ako pre platbu kartou Edenred Dovolenka.

Môže ma obchodník pri platbe kartou Edenred Dovolenka vyzvať, aby som mu predložil doklad totožnosti a podpísal pred ním potvrdenie?

Áno, obchodník vás môže požiadať o predloženie dokladu totožnosti pred prijatím platby prostredníctvom karty Edenred Dovolenka, a to z bezpečnostných dôvodov. Rovnako vás môže vyzvať, aby ste podpísali účtenku na účel porovnania podpisového vzoru, ktorý máte na zadnej strane karty. Ak odmietnete predložiť doklad totožnosti, podpísať účtenku alebo podpis na potvrdení nie je zhodný s podpisovým vzorom na vašej karte Edenred Dovolenka, obchodník je oprávnený kartu Edenred Dovolenka zadržať a následne bez zbytočného odkladu odovzdať Ticket Service, s. r. o.

Čo mám robiť, ak kartu Edenred Dovolenka stratím alebo mi ju ukradnú?

Ak kartu Edenred Dovolenka stratíte alebo vám bola odcudzená, alebo si myslíte, že bola použitá bez vášho vedomia, je potrebné ju zablokovať.

 

Ako môžem zablokovať kartu Edenred Dovolenka?

V prípade, že máte vytvorený svoj osobný online účet Môj Edenred, kartu zablokujete v sekcii „Spravovať moje karty“ v časti „Moje karty“ kliknutím na „Zablokovať kartu“.

Berte, prosím, na vedomie, že táto blokácia je konečná a bude vám musieť byť vystavená nová karta Edenred Dovolenka. Preto o zablokovaní karty bezodkladne informujte svojho zamestnávateľa.
V prípade, že ste si zatiaľ nevytvorili internetový účet alebo si nepamätáte číslo svojej karty, požiadajte svojho zamestnávateľa, aby kontaktoval Ticket Service, s. r. o., požiadal o  zablokovanie karty a následne o vydanie vašej novej karty Edenred Dovolenka.

Ako dlho je platná moja karta Edenred Dovolenka?

Platnosť vašej karty je uvedená na prednej strane (valid thru) vo formáte mesiac/rok platnosti. Karta je platná do posledného kalendárneho dňa v mesiaci roka uvedenom na karte. Pred uplynutím platnosti karty vám váš zamestnávateľ v spolupráci s Ticket Service, s. r. o., zabezpečí jej automatickú výmenu.

Čo mám urobiť so starou kartou Edenred Dovolenka, keď mi príde nová?

Z hľadiska bezpečnosti je potrebné pôvodnú kartu fyzicky znehodnotiť. Stačí ju rozstrihnúť na dve-tri časti a následne vyhodiť do plastového odpadu.

Dokedy musím minúť peniaze na karte Edenred Dovolenka?

Do konca kalendárneho roka (vždy do 31. 12.), v ktorom vám boli finančné prostriedky pripísané na kartu.

Kto môže nabíjať moju kartu Edenred Dovolenka?

Požiadavku o nabitie vašej karty Edenred Dovolenka môže zadať len váš zamestnávateľ.

Môžem pomocou karty Edenred Dovolenka vyberať hotovosť z bankomatu, resp. vymeniť jej zostatok za hotovosť?

Kartu Edenred Dovolenka nie je možné použiť na výber hotovosti v bankomate a ani disponibilný zostatok na karte nemožno zameniť za hotovosť.

Prečo má karta v online účte iné sériové číslo, než vidím na karte samotnej?

Na karte je z bezpečnostných dôvodov uvedených len prvých 10 číslic, zatiaľ čo v online účte vidíte celé 12-miestne číslo. Preto sa môže javiť, že ide o iné číslo karty.

Čo je a na čo slúži mobilná aplikácia Edenred Benefity?

Vďaka mobilnej aplikácii Edenred Benefity máte svoj osobný online účet na dosah ruky. Zistíte v nej disponibilný zostatok na karte, prehľad vašich transakcií, exkluzívne ponuky od partnerov, PIN kód. V prípade straty alebo krádeže karty v aplikácii kartu ihneď zablokujete, čím sa okamžite vyhnete riziku, že by niekto vašu kartu mohol zneužiť. Stiahnite si aplikáciu zdarma na App Store a Google Play.

Ako sa prihlásim do mobilnej aplikácie Edenred Benefity?

Do mobilnej aplikácie Edenred Benefity sa prihlásite pomocou prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Prihlasovacie meno je e-mailová adresa a heslo použijete to, ktoré ste zadali pri registrácii. V prípade, že si heslo nepamätáte, máte možnosť obnoviť si ho cez voľbu „Zabudli ste heslo?“.

Ako si môžem kartu Edenred Dovolenka pridať do mobilnej aplikácie Edenred Benefity?

Pokiaľ vám kartu vydal rovnaký zamestnávateľ, bude vám automaticky priradená do mobilnej aplikácie Edenred Benefity. Do mobilnej aplikácie Edenred Benefity sa prihlásite pomocou prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred.

Dostal/a som novú kartu Edenred Dovolenka®, môžem ju opäť používať aj v mobilnej aplikácii Edenred Benefity?

Áno, je to možné. Pokiaľ vám kartu obnovil rovnaký zamestnávateľ, bude vám automaticky priradená do mobilnej aplikácie Edenred Benefity.

Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred Dovolenka nepoužili.
Následne sa prihláste do mobilnej aplikácie Edenred Benefity pomocou nových prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie nového osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred.

Môžem kartu Edenred Dovolenka pridať do Apple Pay alebo Google Pay?

Kartu Edenred Dovolenka zatiaľ nie je možné aktivovať na Apple Pay a Google Pay.

Ako si môžem zmeniť heslo v Edenred Benefity Café?

Svoje heslo si môžete zmeniť po prihlásení do Edenred Benefity Café v časti „Upraviť profil“. Po tom, ako potvrdíte nové heslo kliknutím na tlačidlo „Uložiť zmeny“, sa pri následnom prihlásení do Edenred Benefity Café musíte prihlásiť s novým heslom.

Moja e-mailová adresa v Edenred Benefity Café je v tvare @noemail, ako ju mám zmeniť?

E-mailovú adresu si zmeníte vo svojom profile Edenred Benefity Café v časti „Upraviť profil“.

Čo mám robiť, keď heslo stratím/zabudnem?

Na prihlasovacej stránke do Edenred Benefity Café kliknete na odkaz „Zabudli ste heslo?“ Ďalej pokračujete podľa inštrukcií. Je dôležité, aby ste do poľa „E-mail“ uvádzali vždy e-mailovú adresu, ktorú máte uvedenú vo svojom profile v Edenred Benefity Café.

Kde môžem zadať/zmeniť doručovaciu adresu?

Doručovaciu adresu je možné zmeniť vo vašom profile Edenred Benefity Café v časti „Upraviť profil“.

Kde mám vyhľadávať prevádzky, ktoré patria do Edenred Benefity Café?

Všetky prevádzky z Edenred Benefity Café nájdete až po prihlásení do svojho osobného účtu Edenred Benefity Café.

Ako mám vyhľadávač prevádzok používať?

Vo vyhľadávači si zvolíte rôzne kritériá vyhľadávania. Čím viac svoje vyhľadávanie spresníte, tým presnejšie budú výsledky a zoznam bude kratší. Vo vyhľadávači môžete hľadať prevádzky podľa kľúčového slova, napr. fitness, bazén, dovolenka, a adresy. Kľúčové slovo a adresu zadávajte vždy do polí, ktoré sú uvedené hore na stránke. Vyhľadávanie môžete doplniť o voľbu kategórie (vzdelávanie, cestovanie, šport a kultúra) a konkrétny typ platby. Tieto filtre nájdete na stránke vľavo.

Ako zistím, akým spôsobom môžem u vybraného partnera zaplatiť?

Pri každej prevádzke sú vždy uvedené možnosti platby, ktoré akceptuje. Možnosti platby nájdete vždy po rozkliknutí prevádzky v jej detaile.

Ako si vyberiem spôsob platby?

Spôsob platby si vyberiete kliknutím na obrázok jednej z možností platieb. Vložíte do košíka a záväzne objednáte. Po prijatí e-Ticketu® alebo poukážok môžete za vami vybranú službu alebo tovar zaplatiť vo vybranej prevádzke.

Čo je e-Ticket®?

E-Ticket® predstavuje elektronický typ darčekového lístka a je jednou z najrýchlejších možností, ako čerpať benefit. E-Ticket® obsahuje 6-miestny kód a platí 3 mesiace od objednania. Darčekový lístok e-Ticket® je neprenosný. Platiť s e-Ticketom® sa dá len vo vybranej prevádzke, v ktorej ste si poukážku objednali. Pred úhradou služby alebo tovaru informujte zamestnancov prevádzky o platbe prostredníctvom e-Ticketu®. Partner platbu overí cez internet. Pokiaľ je útrata vyššia ako hodnota uvedená na e-Tickete®, môžete zvyšnú sumu uhradiť podľa možností platieb danej prevádzky (hotovosť, platobná karta).

Ako si objednám e-Ticket®?

V zozname výsledkov si vyberiete jednu prevádzku, v ktorej chcete e-Ticket® uplatniť. Následne kliknete na „Zobraziť detail“. U vybraného poskytovateľa si pred ukončením objednávky zistite presnú cenu služby či tovaru, ktorý chcete kúpiť. Potom v detaile poskytovateľa vyberte dole na stránke obrázok e-Ticketu®, kliknite na obrázok a zistenú cenu uveďte do poľa „Hodnota“. Následne vložte do košíka a objednávku ukončite kliknutím na tlačidlo „Záväzne objednať“. Po ukončení objednávky sa zobrazí kód e-Ticketu®, ktorým sa musíte preukázať vo vybranej prevádzke. Informácie o prevádzke a kóde e-Ticketu® budú zaslané aj na váš e-mail.

Môžem si predĺžiť platnosť e-Ticketu®?

Po uplynutí platnosti už nie je možné platnosť e-Ticketu® predĺžiť. Poukážka e-Ticket® má platnosť 3 mesiace od objednania. Konkrétny dátum, do ktorého budete môcť svoj e-Ticket® uplatniť, nájdete na stránke Edenred Benefity Café v časti „História objednávok“. Podrobnosti objednávky sa vám zobrazia po kliknutí na „Detail objednávky e-Ticketu®“. Dátum platnosti je uvedený priamo na e-Tickete®.

Môžem si objednať jeden e-Ticket® na viac služieb?

Lístok e-Ticket® je možné použiť len jednorazovo, preto si objednávajte e-Ticket® na každú službu samostatne.

Kde si môžem zobraziť kód e-Ticketu®?

Po ukončení objednávky dostanete kód e-Ticketu® na e-mailovú adresu, ktorú máte uvedenú vo svojom účte Edenred Benefity Café. Kód si môžete kedykoľvek zobraziť v detaile konkrétnej objednávky v Edenred Benefity Café v časti História objednávok“.

Čo môžem v Edenred Benefity Café nakupovať?

V Edenred Benefity Café si objednávate buď voľnočasové aktivity, alebo platobné nástroje na úhradu služieb a aktivít z oblasti cestovania, športu a kultúry, zážitkov a darčekov, vzdelávania, krásy, zdravia a relaxu. Službu alebo tovar si objednáte cez priamu platbu v e-shope. Za tovar alebo službu v e-shope zaplatíte priamo svojimi prostriedkami Edenred Benefity Café. Môžete si vybrať aj z ostatných možností platby a objednať si napríklad poukážky či e-Ticket®. S poukážkami a e-Ticketom® platíte priamo v prevádzke.

Nemôžem ukončiť objednávku, čo mám robiť?

Skontrolujte, či váš nákup nezostal v košíku. Na ukončenie objednávky je dôležité prejsť cez všetky kroky objednávky. Po uložení nákupu do košíka pokračujte na stránke so súhrnom svojho nákupu kliknutím na tlačidlo „Pokračovať ďalej“. Pokiaľ ste boli vyzvaní, vyplňte a skontrolujte doručovaciu adresu. Pokračujte ďalej až k ukončeniu objednávky. Kliknite na „Záväzne objednať“. Správne spracovanie objednávky môžete skontrolovať v časti Pohyby na účte. Pokiaľ boli odpočítané body, objednávka prebehla úspešne.

Čo je priama platba v e-shopoch?

Ide o spôsob priamej platby finančnými prostriedkami z Edenred Benefity Café vo vybranom partnerskom e-shope. Pri platbe v partnerskom e-shope si zvolíte ako druh platby platbu Edenred Benefity Café (alebo Cafetéria) bodmi, následne budete presmerovaní na prihlasovaciu stránku do Edenred Benefity Café a za službu či tovar zaplatíte kliknutím na tlačidlo „Zaplatiť“. Cena vašej objednávky sa odpočíta z vášho účtu v Edenred Benefity Café.

Ako mám nakupovať v e-shope Zľava dňa?

  1. Ak chcete nakupovať na portáli Zľava dňa, kliknite na www.zlavadna.sk.
  2. Po presmerovaní je možné nakupovať len z kategórií Cestovanie, Relax, Šport, Ubytovanie a Zdravie.
  3. Po vybraní konkrétnej ponuky kliknite na možnosť kúpiť a následne potvrďte nákup.
  4. Do objednávky vypíšte kontaktné údaje, kam má byť zaslaný e-voucher, a pokračujte na Spôsob platby, pričom tu vyberte možnosť Platba bodmi Edenred Benefity Café (alebo Cafetéria).
  5. Následne budete vyzvaní prihlásiť sa údajmi, ktoré zadávate na prihlásenie sa do Edenred Benefity Café, na overenie vášho konta, stavu pridelených prostriedkov a finálne potvrdenie nákupu.
  6. Po dokončení vám bude zaslaný e-voucher na e-mail, ktorý ste uviedli.

Samotná objednávka kupónu, jeho dodanie, ako aj poskytnutie služby či dodanie tovaru na základe kupónu sa spravuje podľa Všeobecných obchodných podmienok portálu Zlavadna.sk. Uskutočnením objednávky zľavového kupónu a úhradou jej ceny prostredníctvom systému Edenred Benefity Café užívateľ vyslovuje s uvedeným svoj súhlas. Spoločnosť Edenred Slovakia koná pri dodávaní e-voucherov v mene a na účet partnerského e-shopu www.zlavadna.sk.

Ako mám nakupovať v e-shopoch Predpredaj.sk?

  1. Ak chcete nakupovať na portáli Predpredaj.sk, kliknite na www.predpredaj.sk.
  2. Registrujte sa na Predpredaj.sk alebo ak už účet máte, prihláste sa.
  3. Po vybraní konkrétnej ponuky zvoľte možnosť Kúpiť a následne potvrďte nákup.
  4. Zvoľte si spôsob doručenia svojich lístkov.
  5. Pokračujte na Spôsob platby, zvoľte možnosť „EDENRED“.
  6. Následne budete vyzvaní na prihlásenie do Edenred Benefity Café na overenie vášho konta, stavu pridelených prostriedkov a finálne potvrdenie nákupu.

Dokedy majú platnosť poukážky Edenred Darčeky/Služby?

Poukážky majú platnosť vždy 15 mesiacov.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás.

Kontakty
Všetky práva vyhradené © Edenred Slovensko
searchenvelope-ophone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram